DOBRO DOŠLI NA INTERNET PRODAJNO MESTO

www.stylos.rs

OPŠTI USLOVI KUPOVINE I KORIŠĆENJA 

Novi Sad, 01.08.2023 god.


PODACI O TRGOVCU

STYLOS DOO za promet, proizvodnju i usluge

  • Sedište: Futoški put 67
  • 21000 Novi Sad
  • Srbija
  • Matični broj: 08262390
  • PIB: 100236231
  • Naziv delatnosti: Trgovina na veliko kancelarijskim mašinama
  • Šifra delatnosti: 4666
  • Broj tekućeg računa: 160-106250-68, Banca Intesa
  • Kontakt:
  • Tel.fax: 021 382 62 82
  • 063 54 84 45
  • E-mail: prodaja@stylos.rs
  • Web stranica: www.stylos.rs

KORISNIČKI SERVIS 

Kontakt podaci za reklamacije, informacije o proizvodima i narudžbinama:

Adresa: Stylos doo, Futoški put 67, 21000 Novi Sad

Tel./fax: 021 382 62 82

E-mail: webshop@stylos.rs


OPŠTE INFORMACIJE


Privredno društvo Stylos doo Novi Sad obaveštava potrošače da prodaja robe putem internet prodavnice www.stylos.rs se obavlja u okviru registrovane delatnosti Stylos doo, Futoški put 67, Novi Sad, Matični broj 08262390, PIB100236231 (član 26 Zakona o zaštiti potrošača, Sl. Glasnik RS br. 88/2021).

Na osnovu člana 26 Zakona o zaštiti potrošača, Sl. Glasnik RS br 88/2021 kupovina preko naše internet stranice www.stylos.rs smatra se prodajom na daljinu.

Korisnik je svaka osoba koja poseti prodajno mesto www.stylos.rs, kupac ili posetilac. 

Svaki korisnik je dužan da se pre početka korišćenja web stranice www.stylos.rs, koje je vlasništvo Stylos doo Novi Sad, pročita i u potpunosti se upozna sa ovim Opštim uslovima kupovine i korišćenja stranice. Korišćenjem bilo kog sadržaja stranice www.stylos.rs, Korisnik prihvata Opšte uslove kupovine i korišćenja. 

Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim Opštim uslovima, dužan je da prestane da koristi ovu stranicu.

Stylos doo Novi Sad zadržava pravo da u bilo kom trenutnu izmeni Ošte uslove kupovine i korišćenja unošenjem izmena u ovaj tekst. Preporučujemo posetiocima i korisnicima www.stylos.rs da, s vremena na vreme, posete ovu stranicu i provere da li su se Opšti uslove kupovine i korišćenja možda promenili od poslednje posete stranici.

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji sa trgovcem Stylos doo, Futoški put 67, Novi Sad, PIB 100236231 (u daljem tekstu Stylos doo) u svojstvu Prodavca, u skladu sa zakonskim odredbama.

Pravna lica kao kupci podležu primeni Zakona o obligacionim odnosima i Zakona o elektronskoj trgovini, pa se na njih ne primenjuje Zakon o zaštiti potrošača. 


OPIS PROIZVODA

Osnovna obeležja proizvoda se nalaze na internet stranici www.stylos.rs . 

Proizvodi su svrstani u više kategorija, potkategorija, grupa.

Svaki proizvod ima šifru, opis-glavna obeležja, ukoliko je dostupan i kataloški broj proizvodjača, jednu ili više fotografija, kao i cenu bez pdv-a i cenu sa pdv-om. 

Saobraznost robe se utvrdjuje prema  svojstvima koja su potrebna za redovnu upotrebu, u skladu sa njegovom namenom.

Trudimo se da svaki proizvod što bolje opišemo, i da slike što vernije prikažu proizvod, s tim da su slike ilustrativne, ne moraju uvek i u svim detaljima u potpunosti odgovarati proizvodima. Za sve opise i slike ne možemo garantovani da su kompletni i bez greške.

Ne možemo garantovati, da su svi artikli prikazani na internet stranici www.stylos.rs uvek na lageru i dostupni za kupovinu u svakom momentu. 

Zadržavamo pravo izmene informacija u delu asortimana, cena, uslova kupovine, akcijskih cenama i ostalih informacija, bez prethodne najave. 

Sve izmene ce biti objavljene na internet stranicama www.stylos.rs.


CENE

Cene proizvoda u internet prodavnici www.stylos.rs su prikazane bez uključenog PDV-a i sa uključenim PDV-om. 

Kupac plaća cenu sa uračunatim PDV-om i troškovima dostave za svaku kupovinu koja iznosi manje  od 5.000,00 din, u skladu sa uslovima kupovine koji su objavljeni na www.stylos.rs

Prilikom kupovine artikala, dodavanjem proizvoda u korpu, pre potvrde kupovine, Kupac će dobiti informaciju o konačnoj ceni, bez dodatnih skrivenih troškova. 

Prodaja po akcijskim cenama, uz odredjene popuste, se odvija u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet stranici www.stylos.rs, i važe isključivo u momentu potvrde porudžbine i plaćanja.


TROŠKOVI DOSTAVE

Dostava proizvoda je besplatna za svaku kupovinu preko 5.000,00 din.

Za svaku kupovinu ispod 5.000,00 din, kupac plaća troškove dostave na adresu u fiksnom iznosu od 390,00 din, što će biti prikazano u sadržaju korpe, a pre potvrde kupovine.


Dostava proizvoda se vrši samo na teritoriji Srbije.


Dostavu vrši kurirska služba City express doo Beograd.

Kupac je dužan da pošiljku pregleda pred dostavljačem i da je preuzme ukoliko nema vidljivih oštečenja.

Ukoliko kupac ne preuzme pošiljku bez valjanog razloga ili odbije da preuzme neoštećenu pošiljku, zadržavamo pravo da zahtevamo nadoknadu troškova transporta, manipulacije i drugih mogućih troškova.

U slučaju da poručeni proizvod nismo u mogućnosti da isporučimo u ugovorenom roku, u skladu sa uslovima kupovine, Stylos doo je obavezi da o tome obavesti Kupca, a Kupac je dužan da Prodavcu ostavi razumni rok za isporuku. 

U slučaju da poručeni proizvod nismo u mogućnosti da isporučimo, Kupac ima pravo da odustane od Kupovine i ukoliko je proizvod plaćen, Prodavac je dužan da mu vrati uplaćeni iznos ili Kupac može da potvrdi da želi da sačeka dostavu dok proizvod ne bude dostupan.


POSTUPAK KUPOVINE

Kupovina se obavlja u internet prodavnci www.stylos.rs 24 sata na dan, 7 dana u nedelji.

Potrošač može da obavi kupovinu kao registrovani kupac ili kao gost. U slučaju da kupovinu obavlja kao registrovani Kupac dužan je da upiše podatke koje se zahtevaju u procesu registracije kupca. 

Kupac je dužan da upiše sve zahtevane podatke tokom procesa kupovine. 

Kupovina može da se ostvari nakon što je Kupac potvrdio da je pročitao i razumeo Opšte uslove kupovine i korišćenja, te da je na iste dao saglasnost i potvrdio da je to porudžbina koja podrazumeva obavezu plaćanja robe. 

Opis procesa kupovine

1. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijumima i filterima.

Upisom određenog pojma (naziv, brend, kataloški broj, deo opisa...) u polje "Pretraga" pojaviće se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može da izabere određeni proizvod i da se upozna sa karakteristikama proizvoda kroz dati opis proizvoda, kako bi mogao da samostalno donese odluku da li proizvod odgovara njegovim zahtevima.

2. Klikom miša na ikonu "Dodaj u korpu" odabrani proizvod dodaje se u korpu. Ukoliko želi da dodaje još proizvoda u korpu, dodaje ih klikom na „Nastavi kupovinu“ ili da završi proces odabira proizvoda klikom na „Završi kupovinu“. 

Kupac pre završetka kupovine može da izvrši pregled korpe klikom na „Pregledaj korpu“. 

Klikom na „Promeni sadržaj korpe“ kupac može da izmeni sadržaj korpe.

Kada Kupac završi proces kupovine klikom na "Završi kupovinu" biće preusmeren na stranicu gde bira način plaćanja, način dostave i po želji ili potrebi unosi dodatne napomente. 

Kupovinu nije moguće nastaviti bez označavanja kućice "Slažem se s Opštim uslovima kupovine i korišćenja" čime Kupac potvrđuje da je pročitao i razumeo Opšte uslove kupovine i korišćenja te da se sa istima slaže, označavanjem kućice kojom daje saglasnost na troškove dostave " Upoznat sam sa troškovima dostave robe" i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da porudžbina uključuje obavezu plaćanja“. 

3. Ukoliko se kupac slaže s kupovinom proizvoda koji su u korpi može da klikne na ikonicu „Plati“.

Nakon što kupac pritiskom na ikonicu "Plati", Prodavac će na e-mail adresu Kupca poslati Opšte uslove kupovine i korišćenja, kao i potvrdu i broj porudžbine kojom potvrđuje da je porudžbina primljena. Prodavac će nakon što prihvati porudžbinu, putem emaila poslati Kupcu potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru na daljinu zajedno sa potvrdom da je porudžbina poslata.

4. Ugovor o kupoprodaji je sklopljen u trenutku prihvatanja porudžbine od strane Kupca, a roba će biti prosleđena kurirskoj službi koja vrši dostavu u roku 2 radna dana od prijema uplate kupoprodajne cene, za način plaćanja preko tekučeg računa ili platnim karticama. Ukoliko je način plaćanja gotovinski kuriru prilikom dostave ( pouzećem), Ugovor o kupoprodaji je sklopljen u trenutku prihvatanja ponude, a proizvod će biti prosleđen kurirskoj službi koja vrši dostavu u roku od 2 radna dana nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.

5. U slučaju da Stylos doo Novi Sad iz bilo kog razloga nije u mogućnosti da isporuči neki od proizvoda iz porudžbenice Kupca, neko od zaposlenih u Stylos doo Novi Sad će stupiti u kontakt sa Kupcem telefonom ili putem e-maila, kako bi dogovorili eventulanu zamenu proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.

6. Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u roku od 10 radnih dana od izvršenog plaćanja, odnosno 10 radnih dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora s ugovorenim plaćanjem pouzećem, dužan je da o tome obavesti Prodavca Stylos doo Novi Sad slanjem obaveštenja na email na adresu webshop@stylos.rs.


7. Ukoliko kupac nije dobio potvrdu kupovine putem elektronske pošte u roku od 72 časa , dužan je da kontaktira prodavca na adresu elektronske pošte webshop@stylos.rs


8. Kupac može da odustane ili da traži izmenu porudžbine pre nego što je dobio obaveštenje da je poružbina pripremljena. U tom slučaju, dužan je da kontaktira Prodavca na email webshop@stylos.rs i ukoliko ima mogućnosti izvršiće zamenu proizvoda ili otkazati porudzbinu. Ukoliko je vrednost zamenskih proizvoda veća od iznosa placene poruduzbine, Kupac je dužan da izvrši doplatu.

9. U slučaju problema ili nejasnoća tokom procesa kupovine i u vezi poružbine, kupac može da kontaktira Prodavca putem emaila webshop@stylos.rs ili na broj telefona 021 382 62 82 radnim danima od 8 do 16h.


10. Prodava Stylos doo za kupovinu u internet prodavnici www.stylos.rs će Kupcu ostaviti fiskalni račun za kupljenu robu prilikom isporuke robe kao i putem emaila.


NAČIN PLAĆANJA

Potrošačima na našem internet prodajnom mestu www.stylos.rs su na raspolaganju sledeći načini plaćanja:

1. Prihvatamo sve validno prezentovane platne kartice: Visa, Mastercard, Maestro, Amex i Dina.

2. Plaćanje na tekući račun elektronskom uplatom (E-banking ili M-banking) ili uplatnicom u pošti ili banci na tekući račun Stylos doo broj: 160-106250-68 na osnovu dostavljenog predračuna koji cemo vam dostaviti na Vašu email adresu.

3. Gotovinom - pouzećem prilikom preuzimanja robe od kurira.

Plaćanje platnim karticama


Plaćanje je moguce platnim karticama: Visa, Mastercard, Maestro, Amex i Dina.

Ako birate način plaćanja karticom, bićete preusmereni na stranicu Banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za plaćanje karticama.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji


Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.


Način plaćanja platnim karticama podrazumeva pred-autorizaciju, što znači da će sredstva biti rezervisana kod banke dok www.stylos.rs ne potvrdi da može isporučiti sve proizvode koje ste naručili. Po potvrdi, banka ce sredstva preneti na račun Stylos doo. Ukoliko www.stylos.rs ne potvrdi isporuku, rezervacija kod banke se stornira i kupcu neće biti ništa naplaćeno, čime sprečavamo eventulane neprijatnosti usled nedostupnosti proizvoda, kao i procedure povraćaja novca.

Plaćanje karticama na rate


Potrošačima za plaćanje platnim karticama, ukoliko tip kartice dozvoljava što ne zavisi od nas, odobravamo plaćanje do 3 mesečne rate bez dodatnih troškova prema nama.

Prilikom unosa broja kartice na platnoj formi, banka proverava tip kartice i ukoliko kartica ima mogućnost plaćanja na rate, otvara se padajući meni iz koga se bira broj rata.

Izjava o konverziji


'Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.'

‘All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit
card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro
into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank.
When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency
according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion
there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site’.

Plaćanje na tekući račun


Ukoliko se odlučite za način plaćanja na tekući račun, nakon što završite kupovinu, naša služba prodaje će dobiti obaveštenje na osnovu kog će pripremiti predračun i dostaviti na vašu email adresu. Placanje mozete vršiti elektronski (m-banking ili e-banking) ili uplatnicom na šalteru pošte ili banke, sa pozivom na broj iz predračuna. Roba se šalje po prijemu uplate.

Plaćanje pouzećem


Ukoliko ste se odlučili za ovaj način plaćanja, robu ćete platiti na ruke kuriru u gotovini, isključivo u RSD, na osnovu računa koji će Vam dati prilikom uručenja pošiljke.


POVRAĆAJ SREDSTAVA 

U slučaju otkaza narudžbine ili vraćanja robe, povraćaj naplaćenih sredstava potrošaču će izvršiti u zavisnosti od načina plaćanja: 

1. Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na
razlog vraćanja, www.stylos.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

2. Kupcu koji je platio u gotovini ili na tekući račun, www.stylos.rs je u obavezi da povraćaj sredstava vrši uplatom na tekući račun potrošača a koji je potrošač dostavio prodavcu u pismenoj formi.


NAČIN I ROKOVI ISPORUKE


Prodavac ce poručenu robu isporučiti Kupcu putem kurirske službe City express u roku od 1-5 radnih dana od dana prosledjivanja robe kurirskoj službi, odnosno u roku od 3-7 radnih dana od dana od dana kada je primio uplatu od Kupca, ukoliko se plaćanje vrši uplatom na tekući račun (bankovnim transferom ili opštom uplatnicom) ili se plaćanje vrši platnim karticama, odnosno u roku od 3-7 radnih dana od dana kada je prihvatio porudžbinu Kupca, ukoliko je ugovoreno plaćanje pouzećem.


Prodavac može robu isporučiti Kupcu i sopstvenim vozilom na teritoriji Novog Sada u roku od 2-4 radna dana od dana kada je Prodavac primio uplatu ili prihvatio porudžbinu Kupca.


Isporuka se vrši na adresu koju je Kupac naveo u Porudžbenici.


Ukoliko se plaćanje vrši pouzećem (gotovinski na ruke kuriru), isporuka se vrši neposredno po plaćanju od strane Kupca ili lica koje je ovlastio za preuzimanje i plaćanje robe.


Troškove dostave za porudžbine veće od 5.000,00 din snosi Prodavac za dok troškove isporuke za porudžbine manje od 5.000,00 din snosi Kupac u iznosu od 390,00 din.


Vreme isporuke je radnim danima od 8-16h.


Kupac je dužan da obezbedi svoje prisustvo za preuzimanje robe ili da ovlasti osobu koja u njegovo ime može da primi robu i plati u slučaju plaćanja pouzećem. Kupac će obavestiti Prodavca putem emaila o licu koje je ovlastio da primi robu u njegovo ime.


U slučaju da prilikom pokušaja isporuke, Kupac ili ovlašćeno lice za preuzimanje nije prisutno, kurirska služba će kontaktirati Kupca telefonom i dogovoriti vreme preuzimanja, te pokušati dostavu još jednom.

Ukoliko i drugi pokušaj dostave bude neuspešan, kurirska služba će robu vratiti Prodavcu.


SAOBRAZNOST, REKLAMACIJE, PRIGOVOR, GARANCIJA

 

Stylos doo odgovara za nesaobraznost robe koja se prodaje putem internet prodavnice www.stylos.rs u roku od dve godine od datuma kupovine, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. 

Stylos doo ce ispuniti sve zakonom predvidjene obaveze u cilju rešavanja reklamacije potrošača. 

Potrošač je fizičko lice koje kupuje robu ili usluge za soptvene potrebe, i koja nije namenjena za poslovne svrhe i obavljanje profesionalne delatnosti. Na reklamacije pravnih lica se primenjuju odredbe Zakona o obligacionim odnosima. Prilikom kupovine proizvoda, posebno uredjaja, obratite pažnju da li je uredjaj namenjen komercijalnoj upotrebi (u svrhu obavljanja profesionalne delatnosti) ili je isključivo predvidjen za korišćenje u domaćinstvu.

Prodavac Stylos doo je odgovoran za materijalne nedostatke na proizvodu do trenutka prelaza rizika na kupca (primopredaja robe) bez obzira da li je prodavcu materijalni nedostatak bio poznat, kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prelaza rizika na kupca ako su posledica uzroka koji je postojao pre toga. Za nedostatak koji se pojavio u roku od šest meseci od prelaza rizika na kupca se pretpostavlja da je postojao u vreme prelaza rizika, osim ako prodavac ne dokaže suprotno.

Potrošač je u obavezi da obavesti prodavca o postojanju nedostataka (nesaobraznost robe) u roku od dva meseca od dana kada je otkrio nedostatak koji nije mogao da se otkrije uobičajenim pregledom prilikom primopredaje, a najkasnije u roku od dve godine od prelaza rizika na potrošača (primopredaja robe).


U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, proizvod je nesaobrazan (ima nedostatke) u sledećim slučajevima: 

ako proizvod nema potrebna svojstva za njegovu redovnu upotrebu
ako proizvod ne odgovara karakteristikama koji je prodavac dao
ako proizvod nema svojstva koja inače postoje kod drugih proizvoda iste vrste i koja je kupac mogao osnavano da očekuje s obzirom na prirodu proizvoda, uzimajući u obzir i javne izjave prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika o svojstvima proizvoda (oglasi, reklame i dr.)
ako je proizvod nepravilno montiran pod uslovom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji na daljinu
ako je nepravilna montaža posledica nedostataka u uputstvima za montažu
 

U slučaju da kupac ima primedbe na saobraznost robe, može pokrenuti postupak reklamacije podnošenjem popunjenog Obrasca za reklamaciju.


Kupac treba da se obrati Stylos doo putem telefona 021 382 62 82 ili putem email: webshop@stylos.rs sa zahtevom da mu se dostavi Obrazac za reklamaciju, a obrazac mozete i preuzeti ovde ( klikom na link).


Popunjeni zahtev za reklamaciju treba poslati na email adresu: webshop@stylos.rs ili putem pošte na adresu: Stylos doo, Futoški put 67, 21000 Novi Sad. U slučaju da se Obrazac za reklamaciju šalje putem pošte, potrebno je da Kupac naznači podatke o adresi na koju će mu Prodavac dostaviti pismeni odgovor na reklamaciju.

Po prijemu Obrasca za reklamaciju, na vašu email adresu ćemo poslati potvrdu prijema reklamacije i broj pod kojim je zavedena u evidenciji primljenih reklamacija, kao i upustvo za dostavu reklamiranog proizvoda. 

Stylos doo ce u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije putem emaila ili pisanim putem odgovoriti Kupcu na izjavljenu reklamaciju.

U slučaju da se reklamacija prihvata, biće rešena u roku od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u roku od 30 dana za tehničku robu i nameštaj, i kupcu će biti dostavljen proizvod. Kupac je dužan da proizvod primi najkasnije u roku od 30 dana od dana pokušaja prve dostave, s tim da važe uslovi dostave u skladu sa Opštim uslovima kupovine koji su objavljeni na www.stylos.rs.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da reši reklamaciju, obavestiće potrošača o produžavanju roka za rešavanje reklamacije, i o roku u kom će je rešiti, I tražiće od od potrošača njegovu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje reklamacije, Prodavac će evidentirati u evidenciji primljenih reklamacija i moguće je samo jednom.


U slučaju da reklamacija nije prihvaćena, potrošač snosi troškove slanja i dostave robe.

U slučaju fizičkih oštećenja proizvoda, neadekvatnog rukovanja i korišćenja proizvoda, kao i slučaju pokušaja popravke od strane neovlašćenih lica, potrošač gubi pravo na reklamaciju.

Po isteka zakonskog roka saobraznosti od dve godine, Stylos doo ne odgovara za nedostatke na proizvodima ali će rado pomoći potrošaćima oko servisa, s tim da potrošač snosi sve troškove popravke kao i troškove slanja i vraćanja proizvoda sa servisa.


Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača, prilikom podnošenja zahteva za reklamciju u roku od šest meseci od dana primopredaje proizovoda ( dan prelaska rizika na kupca), Kupac ima pravo da bira da li će se nesaobraznost otkloniti opravkom ili zamenom proizvoda. Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti opravkomili zamenom, ili bi to bilo nesrazmerno opterećenje za prodavca, Kupac ima pravo da zahteva umanjenje cene ili raskid ugovora o prodaji. Potrošač ne može da raskine ugovor o prodaji ako je nesaobraznost robe neznatna.


Ako se zahtev za reklamaciju po osnovu nesaobraznosti predaje nakon šest meseci od dana primopredaje proizvoda, otklanjanje nesaobraznosti je moguće opravkom uz saglasnost kupca.


Prodavac Stylos doo nije odgovoran za greške kupca tokom kupovine, pogrešno kupljene proizvode ili druge greške kupca.


Ukoliko kupljeni proizvod ima tehničke nedostatke ili ne funkcioniše, molim vas da se upoznate sa uslovima iz garantnog lista i kontaktirate nas radi pokretanja procedure reklamacije u skladu sa garacijom.

 


GARANCIJE I SERVIS (dostupost rezervnih delova)


Ako neki proizvod ima garanciju, rok garancije je dat u opisu proizvoda.


Garancija je izjava proizvodjača proizvoda kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je to propisano zakonom.


Prodavac je u obavezi da izda garantni list za svaki proizvod koji ima garanciju. Garantni list se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda. 


Prava iz garantnog lista se mogu koristiti samo uz podnošenje garantnog lista na uvid, u okviru trajanja garantnog roka.


Za proizvode za koje proizvodjač ne nudi posebne pogodnosti ili garanciju u periodu dužem od dve godine, Stylos doo nije u obavezi da izda garantni list.


Garancija ne isključuje i ne utiče na pravo potrošača u vezi sa saobraznošću robe. .


Prodavac je obezbedio servis za tehničku robu i uredjaje kao i za ostale proizvode za koje postoji obaveza ( kao što su koferi I slično).

Prodavac garantuje dostupnost rezervnih delova za vreme i posle prestanka perioda u kom odgovara za saobraznost, kao i posle prestanka proizvodnje ili uvoza robe.


Podaci o ovlašćenim servisima se nalaze na stranici www.stylos.rs u delu “Servis”

 


PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID – ODUSTANAK OD UGOVORA


Potrošač (kupac-fizičko lice) ima pravo na jednostrani raskid ovog ugovora – odustanak od ugovora, bez navodjenja razloga i dodatnih troškova, u roku od 14 dana od dana kada mu je roba uručena (primopredaja robe), u skladu sa članom 27. Zakona o zaštiti potrošača.


U slučaju da želi da odustane od ugovora na daljinu, Kupac je dužan da pošalje pismenu, popunjenu i potpisan Obrazac o odustanku-raskidu ugovora (Obrazac o odustanku možete preuzeti ovde) u roku od 14 dana od dana prijema robe, na mail adresu webshop@stylos.rs ili putem pošte na adresu sedišta Prodavca, Futoški put 67, Novi Sad. 


Prodavac je dužan da odmah po prijemu, putem maila potvrdi Kupcu, prijem Obrsaca o odustanku-raskidu ugovora.


U slučaju jednostranog raskida, odnosno odustanka od ugovora, Kupac je dužan da primljenu robu pošalje nazad Prodavcu u roku od 14 dana od dana saopštenja izjave o odustanku, bez drugih obaveza povodom raskida ugovora, s tim da troškovi vraćanja robe padaju na teret Kupca.


Prodavac o soptvenom trošku preuzima robu koja je bila isporučena potrošaču, ukoliko roba po svojoj prirodi ne može da se vrati na uobičajen način preko kurirske dostave.


Po isteku roka od 14 dana od dana kada je Kupac poslao Obrazac o odustanku, roba se ne može više vratiti.


Kupač može da vrati samo ispravne, neoštećene proizvode, sa pratećom dokumentacijom, po mogućnosti u originalnoj ambalaži. Kupac ne sme da koristi proizvode koje namerava da vrati u roku od 14 dana, kao ni da preduzima bilo koje druge radnje kojima bi umanjila vrednost proizvoda. U periodu u kom potrošač ostvaruje pravo na povrat robe, istu mora da čuva i prema njoj postupa savesno i sa dužnom pažnjom.


Po prijemu vraćene robe, Prodavac će utvrditi da li su proizvodi ispravni i neoštećeni. Ukoliko se utvrdi da je proizvod oštećen ili neispravni, odbiće se vraćanje cene i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrednosti proizvoda koje je nastalo kao rezultat rukovanja osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje karakteristika i funkcionalnosti proizvoda (na isti način kao prilikom kupovine u prodavnici). U slučaju umanjenja vrednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, prodavac će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cene u odnosu na umanjenu vrednosti proizvoda prema ličnoj proceni uzimajući u obzir objektivne kriterijume svakog konkretnog slučaja.


Ukoliko je vraćeni proizvod ispravan i neoštećen, Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni novac cenu proizvoda i troškove dostave na adresu kupca ako ih je kupac platio, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio izjavu o odustanku.

Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je Prodavac ponudio da sam preuzme robu.


Prodavac vrši povraćaj sredstava koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ukoliko se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja I pod uslovom da potrošač zbog takvog sredstva povraćaja ne snosi nikakve troškove. U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je robu platio platnom karticom, povraćaj novca se vrši isključivo preko iste Visa, Maestro, MasterCard ili Dina kartice. To znači da će banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

4. Danom raskida ugovora na daljinu smatra se dan kada je izjava o raskidu, odnosno odustanku, saopštena Prodavcu. 


Na osnovu člana 36. Zakona o zaštiti potrošača, Potrošač nema pravo da odustane od ugovora i vrati kupljene proizvode, u sledećim slučajevima:


1. isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili personalizovana prema zahtevu Kupca (na proizvodu je vršena usluga personalizacije: štampa, gravura, suvi žig, vez ili drugo prema zahtevu Kupca).

2. isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

3. isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.

4. ugovora kojima potrošač izričito zahteva posetu od strane trgovca u cilju sprovođenja hitnih popravki ili održavanja; ukoliko prilikom ove posete trgovac pruži i druge usluge osim onih koje je potrošač konkretno zahtevao ili dostavi drugu robu osim delova za zamenu koji su neophodni za održavanje ili izvršenje popravke, pravo na odustanak od ugovora se odnosi na ove dopunske usluge ili robu


VANSUDSKO REŠAVANJE SPOROVA


U slučaju da Prodavac nije prihvatio reklamaciju, Potrošač ima mogućnost da pokrene vansudski postupak za rešavanje potrošačkog spora, u skladu sa Zakonom, u roku od godinu dana od dana kada je izjavio reklamaciju.

Email adresa za slanje predloga za postupakvansudskog rešavanja spora je info@stylos.rs.

Stylos doo i potrošač će pokušati da spor reše mirnim putem, a ukoliko isto nije moguće, nadležan je Osnovni sud u Novom Sadu.


UGOVOR NA DALJINU



OVDE MOŽETE POGLEDATI UGOVOR NA DALJINU


STYLOS DOO NOVI SAD

Internet prodavnica www.stylos.rs

Tel/Fax: 021 382 62 82

E-mail adresa za reklamacije i druge informacije: webshop@stylos.rs




UGOVOR O PRODAJI NA DALJINU




Zaključen dana _____________ godine, u Novom Sadu, između:


1. Stylos doo, Futoški put 67, 21000 Novi Sad, matični broj 08262390, PIB100236231, koga zastupa direktor Natalija Pavić (u daljem tekstu Prodavac) i

2. ________________________ iz __________________, ul. _________________, br. _____,

(podaci o kupcu: ime i prezime, adresa)

(u daljem tekstu: Kupac)



PREDMET UGOVORA


Član 1



Ovim ugovorom Prodavac prodaje, a Kupac kupuje sledeću robu: ____________________ _________________________________________________________________________ (specifikacija robe: šifra, naziv, količina, cena)



Prodavac je obavezan da Kupcu isporuči robu a Kupac se obavezuje da za to isplati cenu i preuzme robu. Na osnovu člana 26. Zakona o zaštiti potrošača ovaj ugovor je zaključen kao ugovor o prodaji na daljinu, budući da je zaključen online, posredstvom interneta kao sredstvo komunikacije.



Član 2



Zaključenjem ovog ugovora, Kupac potvrđuje da ga je Prodavac u skladu sa čl. 12 i čl. 26 Zakona o zaštiti potrošača, a pre njegovog zaključenja obavestio o:


1. osnovnim obeležjima robe ili usluge


2. podacima Prodavca: poslovnom imenu, matičnom broju, PIB-u, adresi sedišta, broju telefona i faksa kao i email adresi za izjavljivanje reklamacija ili adresi na kojoj posluje, ako ne posluje na adresi na kojoj mu je sedište ili prebivalište i adresi, broju faksa i adresi elektronske pošte trgovca u čije ime postupa, na koju potrošač može da izjavi reklamaciju


3. prodajnoj ceni, a u slučaju da zbog prirode robe ili usluge prodajna cena ne može utvrditi unapred o i o načinu na koji će se prodajna cena obračunati, kao i o svim dodatnim poštanskim troškovima i troškovima dostave i transporta, i mogućnosti da se ti troškovi mogu staviti potrošaču na teret;


4. prodajnoj ceni koja obuhvata ukupne troškove


5. načinu plaćanja, načinu isporuke, rok isporuke, načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza;


6. postojanju zakonske odgovornosti zbog nesaobraznosti robe ili usluge


7. načinu kako se izajvljuje reklamacija Prodavcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja Prodavca po reklamaciji, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti


8. u slučaju prodaje tehničke robe i ostale robe za koju postoji obaveza - informacije o servisu i dostupnosti rezervnih delova, potrošnog materijala, priključnih aparata i sličnih delova, za vreme i posle prestanka perioda u kom odgovara za nesaobraznost, kao I posle prestanka proizvodnje ili uvoza robe


9. uslovima za raskidanje ugovora, ako je zaključen na neodređeno vreme ili ako se produžava automatski


10. mogućnosti za vansudsko rešavanje spora


11. postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama


12. trošku korišćenja sredstava komunikacije na daljinu za zaključivanje ugovora, kada se taj trošak obračunava na osnovi različitoj od osnovne tarife;


13. uslovima, roku i postupku za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora u skladu sa čl. 27 Zakona o zaštiti potrošača;


14. obavezi da plati Prodavcu razumne troškove u skladu sa čl. 34 st. 3 Zakona o zaštiti potrošača, ako potrošač Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora nakon što je podneo izjavu u skladu sa čl. 27 st. 2 Zakona o zaštiti potrošača, odnosno obrazac u skladu sa čl. 27;


15. dužnosti potrošača-kupca da snosi troškove povraćaja robe u slučaju odustanka od ugovora i, za ugovore na daljinu, ako se roba zbog svojih karakteristika ne može vratiti poštom, troškove vraćanja robe;


16. podatku da potrošač ne može da koristi pravo na odustanak ili o okolnostima pod kojima potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora, ako potrošač nema pravo da odustane od ugovora u skladu sa čl. 36 Zakona o zaštiti potrošača;


17. postojanju njegovog ugovornog odnosa sa kurirskomslužbom preko koje potrošač može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje robu o trošku trgovca;




Pravo na jednostrani raskid ugovora – odustanak od ugovora


Član 3



Kupac ima pravo na jednostrani raskid ovog ugovora – odustanak od ugovora, bez obzira na razloge, u roku od 14 dana od dana kada mu je roba uručena ( primopredaja robe).


Ugovarači saglasno konstatuju da je Prodavac predao Kupcu Izjavu o raskidu-odustanku od ugovora a zaključenog na daljinu, kao i da je Kupac upoznat sa obavezom da izjavu o raskidu, odnosno odustanku od ugovora, da u pisanom obliku.


Obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu sadrži:


1. naziv, adresu i adresu elektronske pošte Prodavca na koju Kupac treba da dostavi obrazac za jednostrani raskid ugovora


2. način i rok za vraćanje isporučene robe


3. način i rok za povraćaj novca


4. obaveštenje o činjenici da se povraćaj robe od strane Kupca u roku u kome se može jednostrano raskinuti ugovor, odnosno odustati od ugovora, smatra blagovremenom izjavom o raskidu ugovora, odnosno odustanku od ugovora.


U slučaju jednostranog raskida, odnosno odustanka od ugovora, Kupac je dužan da primljenu robu pošalje nazad Prodavcu u roku od 14 dana od dana saopštenja izjave o odustanku, bez drugih obaveza povodom raskida ugovora, s tim da troškovi vraćanja robe padaju na teret Kupca.


Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni novac bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana raskida odnosno odustanka od ugovora, odnosno može produžiti rok za broj dana dok nije stigla vraćena roba.


Danom raskida ugovora na daljinu smatra se dan kada je izjava o raskidu, odnosno odustanku, saopštena Prodavcu.



Izuzeci od prava na raskid ugovora – odustanak od ugovora 


Član 4



Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u sledećim slučajevima:


1. pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena, ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;


2. isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja


3. isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;


4. ugovora kojima potrošač izričito zahteva posetu od strane trgovca u cilju sprovođenja hitnih popravki ili održavanja; ukoliko prilikom ove posete trgovac pruži i druge usluge osim onih koje je potrošač konkretno zahtevao ili dostavi drugu robu osim delova za zamenu koji su neophodni za održavanje ili izvršenje popravke, pravo na odustanak od ugovora se odnosi na ove dopunske usluge ili robu;




Obaveza isporuke robe 


Član 5



Prodavac je dužan da Kupcu isporuči robu u roku 3-7 radnih dana od dana zaključenja ovog ugovora.


Prodavac će robu isporučiti posredstvom kurirske službe na adresu Kupca ili lica koje je Kupac ovlastio, a koju adresu je naveo u porudžbenici, nakon što je primio uplatu cene od strane Kupca, ukoliko se plaćanje vrši uplatom na tekući račun ( bankovnim transferom ili opštom uplatnicom) ili se plaćanje vrši platnim karticama.


Ukoliko se plaćanje vrši pouzećem kuriru ( gotovinski na ruke kuriru), isporuka se vrši neposredno po plaćanju.


Troškove dostave za porudžbine veće od 5.000,00 din snosi Prodavac za dok troškove isporuke za porudžbine manje od 5.000,00 din snosi Kupac u iznosu od 390,00 din.


Isporuka će biti izvršena Kupcu ili licu koje je Kupac ovlastio.



Saobraznost robe i nedostaci



Član 6



Kupac je dužan da prilikom prijema robe pregleda robu i proveri njenu saobraznost sa naručenom, te da istakne postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom najkasnije u roku od 24 sata po prijemu robe.


Momenat prelaska rizika sa Prodavca na Kupca je momenat predaje robe Kupcu ili licu koje je Kupac ovlastio za prijem robe u njegovo ime.


U slučaju postojanja nedostataka za koje Prodavac odgovara, na prava Kupca i postupak ostvarivanja prava primenjuju se odredbe Zakona, osim ako je, u skladu sa tim zakonom, ugovoreno drugačije.



Isplata kupoprodajne cene 


Član 7



Kupac se obavezuje da za proizvod, koji je predmet ovog ugovora, isplati Prodavcu kupoprodajnu cenu


na jedan od načina plaćanja koji su navedeni u Uslovima kupovine – Način plaćanja, koji su objavljeni na internet stranici Prodavca:


- na tekući račun Prodavca koji je dostavljen u e–mailu kojim je potvrđena porudžbina ( bankovni transfer ili opšta uplatnica) ili


- platnim karticama ili


- pouzećem ( u gotovini prilikom uručenja robe)


Kupac potvrđuje da se upoznao sa Uslovima kupovine, koji su objavljeni na internet stranici Prodavca www.stylos.rs




Propuštanje preuzimanja robe 



Član 8



Kupac je odgovoran I dužan je da Prodavcu nadoknadi štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ovim ugovorom.


Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.




Vansudsko rešavanje sporova 


Član 9



U slučaju spora, ugovorne strane su saglasne da se pokuša njegovo rešavanje vansudskim sredstvima u skladu sa odredbama predviđenim Zakonom, a u suprotnom ugovara se nadležnost suda u Novom Sadu.



Član 10



Ovaj ugovor je zaključen kao ugovor o prodaji na daljinu u smislu čl. 26 – 36 Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. Glasnik RS“ br. 88/2021) jer je zaključen posredstvom interneta/online kao sredstvo komunikacije.



Podavac



Stylos doo Novi Sad

Kupac



Ime i prezime Kupca



IZJAVA O ODRICANJU OD ODGOVORNOSTI


Stylos doo Novi Sad, njegovi zaposleni i zastupnici, ostala pravna i fizička lica koja su uključena u stvaranje i distribuciju web stranice www.stylos.rs ni u kom slučaju ne podležu bilo kakvim posledicama usled slučajne, indirektne ili posebne štete, troškova, kazni, uključujući ali ne i ograničavajući se na gubitak zarade, prekid poslovanja, gubitak informacija, gubitak imovine, štete na imovini, gubitak kupaca ili potraživanja od trećih lica, i nisu odgovorni za troškove koje ima korisnik korišćenjem web stranice ni za bilo kakvu štetu nastalu kao posledica korišćenja ili nemogućnosti korišćenja ove web stranice, niti preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranice. 

Stylos doo Novi Sad, njegovi zaposleni i zastupnici, ostala pravna i fizička lica koja su uključena u stvaranje i distribuciju web stranice www.stylos.rs nisu odgovorni  za nenamerne greške koje se mogu naći na stranici www.stylos.rs niti su odgovorni  i negiraju eventualni neprimereni sadržaj koji mogu postaviti korisnici sajta (diskriminatoski komentari, objave, slike i ostali neprimereni materijal).


OSTALI OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA

Izjava o intelektualnoj svojini


Sadržaj i funkcionalnost web stranice www.stylos.rs su u potpunosti zaštićeni autoskim pravima , zaštitnim znakom i drugim Pravima koje štite intelektulanu svojinu. 

Menjanje, pozajmljivanje, prodavanje, kopiranje ili deljenje sadržaja web stranice www.stylos.rs nije dozvoljeno ili je moguće je samo uz pismenu dozvolu Stylos doo Novi Sad.

Pravila korišćenja, zloupotreba web stranice i brisanje naloga

Korisnici i posetioci stranice www.stylos.rs koriste je na sopstvenu odgovornost i saglasni su da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim licima i  prihvataju sve rizike korišćenja web stranice. 

Korisnik je dužan da čuva podatke o svom korisničkom nalogu tajnim, te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautorizovanim korišćenjem svog korisničkog naloga.

Svaki korisnik stranice www.stylos.rs je dužan da istu koristi u skladu sa opštim, moralnim i etičkim načelima, kao i u skladu sa ovim Opštim uslovima kupovine i korišćenja.

Zabranjeno je neprikladno korišćenje web stranice www.stylos.rs.

 

Svaki korisnik stranice www.stylos.rs je dužan da poštuje sledeća pravila:

da daje tačne informacije koje tiču ličnih podataka u svom profilu
ne sme da koristi tudje lične podatke bez dozvole te osobe
ne sme da se lažno predstavlja ili istupa u tudje ime ili firme
ne sme da ometa ili onemogućava rad i funkcionalnost stranice
ne sme da kopira sadržaj stranice
ne sme da objavljuje neprimerene sadržaje, komentare, slike i bilo koji materijal koji je nepristojan, uvredljiv, preteći, diskriminatoski, klevetnički i bilo koji drugi sadržaj koji može izazvati uznemiravanje, rasnu mržnju, kršenje privatnosti ili bilo koje neprijatnosti kod trećih lica
ne sme da se bavi bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem


U slučaju procene zloupotrebe stranice, da korisnik ne poštupe gore navedena pravila i da se stranica koristi na neprikladan, Stylos doo zadržava pravo da onemogući pristup takvim korisnicima svojoj web stranici, da izbriše nalog korisnika i zabrani pristup web stranici www.stylos.rs zbog kršenja i nepoštovanja pravila u skladu sa Opštim uslovima kupovine i korišćenja.

Pravna nadležnost


Sadržaj i funkcionalnost sajta se uskladjuju sa zakonima Republike Srbije.

Opšte uslove kupovine i korišćenja i njihove izmene regučišu zakoni Republike Srbije.

Svaki spor koji ne može se rešiti vansudski se rešava preko nadležnih sudova Republike Srbije.

Sva prava i pravni lekovi ne isključuju druga prava i pravne lekove predvidjene zakonima republike Srbije. 

 

Uskladjivanje Opštih uslova kupovine i korišćenja


Stylos doo zadržava pravo da izmeni ili dopuni Opšte uslove kupovine i korišćenja.

U slučaju promene, Stylos doo ce iste objaviti na web stranici www.stylos.rs i stupaju na snagu danom objave.

Imajući ovo u vidu, sugerišemo korisnicima naše stranice da povremeno proverie sadržaj Opštih uslova kupovine i korišćenja kako bi se upoznali sa eventualnim izmenama.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA


Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka korisnika i njihovom korišćenju:


U ime www.stylos.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. 

Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. 

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. 

Svi zaposleni u www.stylos.rs i zaposleni u kurirskoj službi City express doo Beograd  odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

POLITIKA PRIVATNOSTI  objavljena na stranici www.stylos.rs  sastavni je deo ovih Opštih uslova kupovine i korišćenja

Copyright © 2022 Stylos, Inc. All rights reserved.