SKU
I001010047133

POSLOVNI PREGOVORI SA STRANIM PARTNERIMA

Dostupno odmah
Special Price 249,02RSD MP CENA 605,00RSD
Cena bez PDV-a: 550,00RSD
  • Besplatna dostava na teritoriji Srbije za iznose preko 5000 RSD

U prvom delu knjige prezentiran je pojam i definicija pregovaranja, kao i šta je poslovno pregovaranje. Posebno su obrađene karakteristike, motivacija i potrebe u pregovaranju. Na kraju prve glave prezentirano je šta je rezultat poslovnog pregovaranja.
U drugom delu su predstavljene faze pregovaračkog procesa. To su faza pripreme, faza pristupanja pregovorima i izgradnje odnosa, biranja taktike i startegije, faza pogađanja, ubeđivanja i odlučivanja i, konačno, faza zaključivanja posla i realizacije dogovorenog.
U trećoj glavi su prikazane strategije i taktike u poslovnom pregovaranju. Posebno sui obrađeni „win-lose,“ pozicioni i „win-win,“ principijelni strateški pristupi. U drugom delu treće glave su prezentirane taktike u pregovaranju u spoljnoj trgovini, raspoređene prema postavljenim ciljevima, odnosno preraspodeli snaga, normalizaciji odnosa ili stvaranja novih rešenja.
U četvrtoj glavi su prezentirani specifičnosti pregovaranja u spoljnoj trgovini, sa svim karakteristikama koje čine vrednosti jednog naroda.
Nakon toga, slede detaljni opisi poslovnih običaja zemalja u Evropi, od Nemačke do Grčke i bivših Sovjetskih republika. Deo celine čine i zemlje dalekog Istoka i Pacifika, Afrike, Severne i Južne Amerike.

Pročitaj više Zatvori

Dostava i povrat

Prodavac će poručenu robu isporučiti Kupcu putem kurirske službe City express u roku od 1-5 radnih dana od dana prosledjivanja robe kurirskoj službi, odnosno u roku od 3-7 radnih dana od dana od dana kada je primio uplatu od Kupca, ukoliko se plaćanje vrši uplatom na tekući račun (bankovnim transferom ili opštom uplatnicom) ili se plaćanje vrši platnim karticama, odnosno u roku od 3-7 radnih dana od dana kada je prihvatio porudžbinu Kupca, ukoliko je ugovoreno plaćanje pouzećem. Prodavac može robu isporučiti Kupcu i sopstvenim vozilom na teritoriji Novog Sada u roku od 2-4 radna dana od dana kada je Prodavac primio uplatu ili prihvatio porudžbinu Kupca.

U prvom delu knjige prezentiran je pojam i definicija pregovaranja, kao i šta je poslovno pregovaranje. Posebno su obrađene karakteristike, motivacija i potrebe u pregovaranju. Na kraju prve glave prezentirano je šta je rezultat poslovnog pregovaranja.
U drugom delu su predstavljene faze pregovaračkog procesa. To su faza pripreme, faza pristupanja pregovorima i izgradnje odnosa, biranja taktike i startegije, faza pogađanja, ubeđivanja i odlučivanja i, konačno, faza zaključivanja posla i realizacije dogovorenog.
U trećoj glavi su prikazane strategije i taktike u poslovnom pregovaranju. Posebno sui obrađeni „win-lose,“ pozicioni i „win-win,“ principijelni strateški pristupi. U drugom delu treće glave su prezentirane taktike u pregovaranju u spoljnoj trgovini, raspoređene prema postavljenim ciljevima, odnosno preraspodeli snaga, normalizaciji odnosa ili stvaranja novih rešenja.
U četvrtoj glavi su prezentirani specifičnosti pregovaranja u spoljnoj trgovini, sa svim karakteristikama koje čine vrednosti jednog naroda.
Nakon toga, slede detaljni opisi poslovnih običaja zemalja u Evropi, od Nemačke do Grčke i bivših Sovjetskih republika. Deo celine čine i zemlje dalekog Istoka i Pacifika, Afrike, Severne i Južne Amerike.

Copyright © 2022 Stylos, Inc. All rights reserved.