NAČIN KUPOVINE


POSTUPAK KUPOVINE


Kupovina se obavlja u internet prodavnci stylos.rs 24 sata na dan, 7 dana u nedelji.

Potrošač može da obavi kupovinu kao registrovani kupac ili kao gost. U slučaju da kupovinu obavlja kao registrovani Kupac dužan je da upiše podatke koje se zahtevaju u procesu registracije kupca.

Kupac je dužan da upiše sve zahtevane podatke tokom procesa kupovine.

Kupovina može da se ostvari nakon što je Kupac potvrdio da je pročitao i razumeo Opšte uslove kupovine i korišćenja, te da je na iste dao saglasnost i potvrdio da je to porudžbina koja podrazumeva obavezu plaćanja robe.


Opis procesa kupovine


1. Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijumima i filterima.

Upisom određenog pojma (naziv, brend, kataloški broj, deo opisa...) u polje "Pretraga" pojaviće se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može da izabere određeni proizvod i da se upozna sa karakteristikama proizvoda kroz dati opis proizvoda, kako bi mogao da samostalno donese odluku da li proizvod odgovara njegovim zahtevima.


2. Klikom miša na ikonu "Dodaj u korpu" odabrani proizvod dodaje se u korpu. Ukoliko želi da dodaje još proizvoda u korpu, dodaje ih klikom na „Nastavi kupovinu“ ili da završi proces odabira proizvoda klikom na „Završi kupovinu“.


Kupac pre završetka kupovine može da izvrši pregled korpe klikom na „Pregledaj korpu“.

Klikom na „Promeni sadržaj korpe“ kupac može da izmeni sadržaj korpe.

Kada Kupac završi proces kupovine klikom na "Završi kupovinu" biće preusmeren na stranicu gde bira način plaćanja, način dostave i po želji ili potrebi unosi dodatne napomente.


Kupovinu nije moguće nastaviti bez označavanja kućice "Slažem se s Opštim uslovima kupovine i korišćenja" čime Kupac potvrđuje da je pročitao i razumeo Opšte uslove kupovine i korišćenja te da se sa istima slaže, označavanjem kućice kojom daje saglasnost na troškove dostave " Upoznat sam sa troškovima dostave robe" i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da porudžbina uključuje obavezu plaćanja“.


3. Ukoliko se kupac slaže s kupovinom proizvoda koji su u korpi može da klikne na ikonicu „Plati“.

Nakon što kupac pritiskom na ikonicu "Plati", Prodavac će na e-mail adresu Kupca poslati Opšte uslove kupovine i korišćenja, kao i potvrdu i broj porudžbine kojom potvrđuje da je porudžbina primljena. Prodavac će nakon što prihvati porudžbinu, putem emaila poslati Kupcu potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru na daljinu zajedno sa potvrdom da je porudžbina poslata. 


4. Ugovor o kupoprodaji je sklopljen u trenutku prihvatanja porudžbine od strane Kupca, a roba će biti prosleđena kurirskoj službi koja vrši dostavu u roku 2 radna dana od prijema uplate kupoprodajne cene, za način plaćanja preko tekučeg računa ili platnim karticama. Ukoliko je način plaćanja gotovinski kuriru prilikom dostave ( pouzećem), Ugovor o kupoprodaji je sklopljen u trenutku prihvatanja ponude, a proizvod će biti prosleđen kurirskoj službi koja vrši dostavu u roku od 2 radna dana nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.


5. U slučaju da Stylos doo Novi Sad iz bilo kog razloga nije u mogućnosti da isporuči neki od proizvoda iz porudžbenice Kupca, neko od zaposlenih u Stylos doo Novi Sad će stupiti u kontakt sa Kupcem telefonom ili putem e-maila, kako bi dogovorili eventulanu zamenu proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.


6. Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u roku od 10 radnih dana od izvršenog plaćanja, odnosno 10 radnih dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora s ugovorenim plaćanjem pouzećem, dužan je da o tome obavesti Prodavca Stylos doo Novi Sad slanjem obaveštenja na email na adresu webshop@stylos.rs.


7. Ukoliko kupac nije dobio potvrdu kupovine putem elektronske pošte u roku od 72 časa , dužan je da kontaktira prodavca na adresu elektronske pošte webshop@stylos.rs


8. Kupac može da odustane ili da traži izmenu porudžbine pre nego što je dobio obaveštenje da je poružbina pripremljena. U tom slučaju, dužan je da kontaktira Prodavca na email webshop@stylos.rs i ukoliko ima mogućnosti izvršiće zamenu proizvoda ili otkazati porudzbinu. Ukoliko je vrednost zamenskih proizvoda veća od iznosa placene poruduzbine, Kupac je dužan da izvrši doplatu.


9. U slučaju problema ili nejasnoća tokom procesa kupovine i u vezi poružbine, kupac može da kontaktira Prodavca putem emaila webshop@stylos.rs ili na broj telefona 021 382 62 82 radnim danima od 8 do 16h.


10. Prodavac Stylos doo za kupovinu u internet prodavnici stylos.rs će Kupcu dostaviti fiskalni račun za kupljenu robu prilikom isporuke robe kao i putem emaila.

Copyright © 2022 Stylos, Inc. All rights reserved.